Gule Sider Annonsering
  • Våre produkter
    • Digital Grunnpakke
    • Behold dine kunder
      • Hjemmeside
      • Synlighet på Internett
    • Finn nye kunder
      • Annonser på Google
      • Høyere opp på Google (SEO)
      • Høyere opp på Gule Sider
    • Bli nummer 1 i ditt marked
      • Annonser på Facebook
      • Lokale annonser i digitale medier
  • Våre tjenester
    • Oppdatere bedriftsinformasjon
    • Nettsjekk
    • Hjemmesidesjekken
    • Digitalsjekken
    • SEO-sjekken
  • Academy
    • Gule Sider Academy
    • Webinar
    • Google for små og mellomstore bedrifter
    • Gule Sider Ranking Bonus
    • Tips & Inspirasjon
  • Kundeservice
    • Kundeservice
    • Om Oss
  • Min Gule Sider
  • Menu Menu

Slik kommer du i gang med Google Ads – del 2

Å komme i gang med en Google Ads-kampanje trenger ikke å være så vanskelig – vi har laget tre korte videoer, som trinnvis veileder deg hvordan du kommer i gang med Google-annonseringen.

I del 1 lærte du hvordan du velger riktig søkeord, oppretter en Google Ads-konto og forskjellen mellom en SMART-kampanje og en ekspertkampanje.

I del 2 vil du lære mer om hvordan du oppretter kampanjen. Hvordan du oppretter mål, hvor annonsene dine skal vises og hvorfor riktig geografisk avgrensning er veldig viktig for kampanjen.

Våre eksperter kontakter deg!

    Slik behandler vi dine personopplysninger fra dette skjemaet

    © Copyright - Gule Sider
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • LinkedIn
    • Youtube
    • Rss
    • Mail
    • Privacy Policy

    Spar 9600 kr

    Mangler bedriften din en hjemmeside? Gå ikke glipp av tilbudet vårt på en helt ny, mobiltilpasset hjemmeside.

    Med en ny hjemmeside fra Gule Sider får du et brukervennlig og raskt hjem til bedriften din online.

    Dette vil jeg ikke gå glipp av!

    ×
    Scroll to top