Nytt: Nå finnes det reservasjonssystemer for våre nettsteder!

Gule Sider har lansert en ny funksjon for nettstedet vårt – booking system. I følge GetApp oppgir 70% av de spurte forbrukerne at de foretrekker å bestille online – med andre ord, et reservasjonssystem er verdifullt for kunden. Men også for selskapet.

Vi er sannsynligvis mange som elsker selskaper som har online bestillingssystemer. Det gjør det enkelt for kunden å bestille tid hos sin spesifikke frisør eller velge behandling – uten å måtte ringe og håpe vedkommende har tid til å svare, eller for den saks skyld klarer å grave ut en ledig tid i kalenderen. Ved å la bookinger ta vare på deg selv, kan du som bedriftseier også sette mer fokus på virksomheten din og kundene du allerede har på plass i salongen, butikken, treningsstudioet eller hva du nå driver for virksomheten.

Praktisk for både deg og kunden

Gule Sider har nå gjort det mulig å legge til et bestillingssystem til nettstedet vårt produkt der kundene enkelt kan bestille ønsket service, personale og tid. Bookingsystemet inkluderer også en e-postpåminnelse for å minimere eventuelle ubesvarte bestillinger og kanselleringer. Det vil si – kunden får en påminnelse om at de faktisk foretok en bestilling hos selskapet ditt. Du kan selvfølgelig også velge om du vil godta bestillinger automatisk, eller om du må logge inn og godta dem. Det er tidkrevende å svare på bestillinger via telefon eller e-post. Med et reservasjonssystem får du en automatisert prosess som i motsetning til deg fungerer døgnet rundt. Med andre ord, kunder kan enkelt bestille en tid om morgenen, kvelden eller midt på natten om de ønsker det. Helt enkelt – både for deg og dine kunder.

Vil du vite mer om hvordan Gule Siders nye bestillingssystem fungerer? Se webinaret nedenfor der vi forteller deg mer.