22 74 92 80 (Tastevalg 3 for privat)
Vanlige spørsmål
Kan jeg få en kopi av fakturaen?
Ta kontakt med oss på telefon 22 74 92 80, eller benytt vårt kontaktskjema.
Hvordan kan jeg endre oppføringen min?
Om du er kunde, så kan du logge inn på min.gulesider.no, velge “Oppdater din bedrift”. Om du ikke er kunde, så kan du gjøre endringer ved å søke opp din bedrift. Gå inn på din profilvisning, velge “Endre dine detaljer”. Eller klikk her, finn din bedrift og logg inn med din bankID.
Jeg finner ikke svar på det jeg lurer på. Hvem kan jeg ringe?
Du kan ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 22 74 92 80
Hvordan kan vi si opp vår avtale?
Ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 22 74 92 80, så vil en av våre kundebehandlere hjelpe deg.
Jeg har endret opplysninger om mitt firma. Hvor lang tid tar det før dette er oppdatert på Gule Sider?
Om du har selv endret opplysningene inne på en av våre selvbetjeningsløsninger, så kan det ta opptil 48 timer før endringene går igjennom.
Jeg ønsker ikke, at min virksomhed skal finnes på Gulesider.no
Dersom du ønsker å fjerne oppføring av din bedrift hos en av nettkatalogene så er det ikke mulig, med mindre bedriften din er formelt avsluttet. Bedriftskatalogene henter sin informasjon fra Brønnøysundregisteret og oppdaterer fortløpende derfra. Du må påse at de opplysningene som ligger inne i Brønnøysundregisteret er riktige og oppdaterte så informasjonen som legges ut er korrekt.