Etter at Hustvättarna i Malmö AB leide inn Gulesider for å ta seg av selskapets digitale tilstedeværelse, har Hustvättarna etablert seg som markedsleder i sin bransje.
Noen år etter at selskapet Hustvättarna ble stiftet, innså selskapets daglige leder Marcus Öhrn viktigheten av digital markedsføring. Som en liten gründerbedrift hadde han selv verken tid eller tilstrekkelig kunnskap til å håndtere problemet.
– Akkurat som i selskapet, vil du finne mennesker – eller i dette tilfellet partnere – som er best på det de gjør, sier Marcus Öhrn.
Nesten alle kjenner navnet Gulesider, men få er klar over selskapets bredde. Det samme gjaldt Marcus Öhrn da han først kom i kontakt med dem gjennom sitt nettverk. Mange kjenner til Gulesider som et nettsted å søke etter tall på. Men selskapet i dag er mye mer enn det. En stadig voksende del er digital markedsføring, spesielt med fokus på små bedrifter, som er den delen av næringslivet som Gulesider har jobbet lengst med.
– Men Gulesider er ikke bare et selskap som jobber med digital markedsføring. Vi ser dem som våre partnere, og en instrumentell del av vår virksomhet. De sørger for at vår digitale tilstedeværelse er kontinuerlig, med både annonsering, søkemotoroptimalisering og nødvendige justeringer på nettstedet, forklarer Öhrn.
Hustvättarna har base i Malmö og er et selskap spesialisert innen husvask, fasadevask, takrensing og takmaling. Selskapets kunder består av huseiere, leietakerforeninger, samt store eiendomsselskaper og detaljhandelskjeder. I løpet av de årene de har samarbeidet med Gulesider, har selskapets vekst økt betydelig.
– Den viktigste styrken til Gulesider, er at de har kapasitet til å levere – også når kravene øker og vår egen virksomhet vokser. Det føles trygt og stabilt!
Andre avgjørende faktorer for hvorfor Hustvättarna har valgt å samarbeide med Gulesider ifølge Marcus Öhrn, er den profesjonelle holdningen som gjennomsyrer selskapet, så vel som den personlige servicen. Hustvättarna har lenge hatt den samme kontaktpersonen på Gulesider og hun har blitt godt kjent med selskapet og deres behov. På spørsmål om hvorfor han velger å samarbeide med Gulesider, svarer han “fordi de rett og slett er best på det de gjør”.
– Det er detaljene som avgjør, og der skiller Gulesider seg ut med sin kompetanse og evne til å lytte og produsere nøyaktig hva vi trenger basert på god analyse og høyt servicenivå.
Siden Hustvättarna startet sitt strategiske samarbeid med Gulesider, har deres posisjonering på nettet etablert selskapet som markedsleder. Det positive resultatet av annonseringen har overgått alle forventninger. Tilstrømningen av kunder til nettstedet deres fortsetter å øke.
– Men vi ser også at kvaliteten på kundene våre har økt. De som finner oss har høyere relevans, og forespørslene vi mottar er mer nøyaktige. Gulesider er best på det de gjør, og for oss har det betydd at vi har spart tid, strømlinjeformet og tydeliggjort vår digitale tilstedeværelse, og til slutt betyr det at vi selger mer og tjener mer penger, avslutter Marcus Öhrn, driftsleder i Hustvättarna.
På siden vår finner du mer informasjon om hvordan Gulesider jobber med markedsføring. Her kan du gratis sjekke ut hvilken informasjon som finnes om ditt selskap på nettet.
DIN BEDRIFT ER UNIK, DERFOR
BØR MARKEDSFØRINGEN DIN OGSÅ VÆRE DET.
Skal vi hjelpe deg med å bli mer synlig på nettet?
[pardot-form id=”1984″ title=”NO_CW_General” width=”100%” height=”370px”]