Hvor mange poeng får din hjemmeside?

Sjekk ut mobiltilpassing, hastighet og synlighet – helt gratis!

43.000 norske bedrifter har testet nettsidene sine

Poengsummen du får i rapporten viser tydelig nettsidens styrker og svakheter – og hva du kan gjøre for å øke trafikken til nettstedet ditt, tiltrekke flere kunder og selge mer.

Enkelt, raskt – og gratis!

På bare et minutt vil dus e finne nøyaktig hvor nettstedet ditt har problemer.

Detaljert og pålitelig

Vi henter data fra blant annet Google, Similarweb og Semrush.

Gratis dybdeanalyse

Vi tilbyr en gratis konsultasjon med våre eksperter når det passer deg!

Vanlige spørsmål

Resultatet du får i rapporten (0-100), viser hjemmesidens styrker og svakheter – og hva du kan gjøre for å øke trafikken til hjemmesiden din, tiltrekke flere kunder og selge mer.

Rapporten bryter ned nettstedet ditt i deler som mobiltilpasning, hastighet, sosiale medier, Google My Business og Core Web Vitals, hvor hver enkelt seksjon kan påvirke sluttresultatet.

Rapporten måler også overskriftskoder, SSL (som påvirker relevansen din), opplastningstid for bilder og sidesiktighet i søkemotorer.

Så mye som 63% av kundene går til bedriftens nettsteder for å slå opp lokal forretningsinformasjon. Du skal derfor se bedriftens nettside som det digitale motstykket til bedriftens fysiske butikker og / eller kontor.

Nettstedet bør derfor tilby en perfekt, sømløs opplevelse. Er du klar over at undersøkelser viser at hvis det tar mer enn tre sekunder for nettstedet ditt å laste opp, mister du nesten halvparten av dine besøkende?

Til syvende og sist handler det om kundeopplevelse: Jo raskere nettstedet ditt er, jo gladare kunden. 

Mer enn halvparten av Gule Sider-brukere bruker mobiltelefonen til å søke etter bedrifter. Det viser betydningen av å ha en responsiv nettside. Dette betyr at den er optimalisert for å fungere godt på de fleste mobile enheter.

Jo bedre bedriftens hjemmeside fungerer på mobilen, jo bedre er kundenes opplevelse. En mobiltilpasset hjemmeside er også viktig for din rangering da søkemotorer rangere responsive sider høyere enn ikke responsive.

Med andre ord, Google liker gode hjemmesider!