Richard Djursén så seg stadig nødt til å bytte ut sine digitale markedsføringsbyråer etter ca seks måneder. Så fant han Gulesider.
Richard Djursén eier møbelbutikken Folkhemmet i Sverige som har tre fysiske butikker i Stockholm, i tillegg til egen nettbutikk. Djursén kommer fra IT-bransjen, men bestemte seg en dag for å gjøre noe nytt. Sammen med en venn startet han møbelbutikken Folkhemmet.
– Basert på den enkle ideen om at vi så at møbler i distriktene var mye billigere enn i byen, så ønsket vi å selge bra møbler i byen, men til samme pris som i småbyene, forklarer Richard Djursén.
Selskapet gikk bra helt fra starten av. En av utfordringene for en mindre aktør, er å bli sett og hørt. I møbelmarkedet i Sverige, finnes det noen få store aktører som gjør det vanskelig for en mindre aktør å bli sett og hørt. Og det å konkurrere med de store aktørenes markedsavdelinger, er slettes ikke lett.
– Opp igjennom årene har jeg testet et bredt utvalg av byråer – både store og små. Men jeg har måttet bytte alle ut etter ca seks måneder. I begynnelsen er alt bra, men etter en periode begynner de å prestere dårligere. Men så begynte jeg å jobbe med Gulesider, forteller han.
Han kom i kontakt med Gulesider gjennom et prosjekt der de målte antall besøkende i butikkene hans ved hjelp av mobiler.
– Ettersom jeg hadde vanskelig for å finne et godt selskap som kunne håndtere min digitale reklame og søkemotoroptimalisering (SEO), spurte jeg Gulesider om de kunne hjelpe. Det var slik samarbeidet vårt begynte for ca tre år siden. Og jeg er fremdeles like fornøyd, sier Richard Djursén.
Det som skiller Gulesider fra selskapene han har prøvd før, er at de fortsetter å levere og jobbe med samme engasjement og profesjonalitet måned etter måned, sier han.
– Menneskene jeg er i kontakt med, er hyggelige folk som alltid gjør sitt beste. Jeg setter pris på den nære, personlige kontakten, og i motsetning til alle andre jeg har jobbet med, presterer ikke Gulesider dårligere over tid, men tvert imot, bare bedre.
En annen styrke som skiller Gulesider fra mange andre aktører innen digital markedsføring, er at de også måler resultater. De utfører analyser basert på data fra salg, markedsføring og eventuelle andre parametere som måtte være nødvendige, og kan deretter vise svart på hvitt hva som fungerer og hva som ikke gjør det.
– For eksempel ville jeg nylig slutte å investere i SEO fordi jeg syntes det var for dyrt. Gulesider sa tydelig nei og viste meg hvorfor med sin analyse. Kurven utvikler seg helt riktig sa de. Jeg fulgte rådet dere, noe som viste seg å være et godt valg. Kurven har utviklet seg som de sa. Gulesider hadde rett, og jeg tok feil, sier Richard Djursén.
På siden vår finner du mer informasjon om hvordan Gulesider jobber med markedsføring. Her kan du gratis sjekke ut hvilken informasjon som finnes om ditt selskap på nettet.
DIN BEDRIFT ER UNIK, DERFOR
BØR MARKEDSFØRINGEN DIN OGSÅ VÆRE DET.
Skal vi hjelpe deg med å bli mer synlig på nettet?
[pardot-form id=”1984″ title=”NO_CW_General” width=”100%” height=”370px”]