7 tekster om displayannonser – hva er det, hvordan fungerer det og hva er en vellykket investering?

Det er en stigende interesse for displayannonsering blant norske virksomheter. For mange er dette første gang de prøver å annonsere med displayannonser. Hvordan fungerer det, hva bør du tenke på og hva koster det egentlig å skape en bannerannonse? Nedenfor har vi samlet syv viktige artikler som vil lære deg alt du trenger å vite om visning.

1. Display Ads – hva er det?

Display Ads (også kjent som displayannonsering), bruker bannerannonser for å markedsføre virksomheten din på nettet. Men hva skiller displayannonser fra andre typer annonser på Google? Les mer …

2. Så skaper du den beste bannerannonsen

Har du bestemt deg for å lage den perfekte displayannonsen? I den følgende artikkelen gir vi deg tips om hva du bør tenke på når du lager din første banner. Alt fra logo og CTA , til copy og landingssside. Les mer …

3. 4 fordeler med displayannonsering

Display Ads er først og fremst bannerannonsering, som viser frem virksomheten din samt produktene og tjenestene dine online. Se for deg den klassiske annonsen i avisa der du kjøper en bildeannonse, som vises i løpet av en bestemt tid i ett eller flere forskjellige avsier. Dette er nøyaktig hvordan Display fungerer, om enn digitalt. Men hva er fordelene med display? Les mer …

4. Utfordringer med displayannonsering

Alle typer markedsføring har sine utfordringer. Display Ads er ikke noe unntak. I den neste artikkelen ser vi på noen av disse utfordringene. Les mer …

5. Hva er branding og performance marketing?

Branding och peformance marketing – To forskjellige tilnærminger, som har begynt å gå hånd i hånd. Hva handler det om? I den følgende artikkelen forklarer vi vilkårene, hva de er for og hvordan de påvirker markedsføringsstrategien din. Les mer …

6. Når bør du investere i displayannonsering?

Display Ads – er det bare for store selskaper eller noe for alle? Vi forteller deg hvordan du bør tenke når det er på tide å investere i display, hvor mye det vil koste – og pandemiens innvirkning på markedsføringen. Les mer …

7. Hva kjennetegner en vellykket display-kampanje

Hva kjennetegner egentlig en vellykket kampanje? Vi spurte vår kollega Therese, som har over 15 års erfaring med displayannonsering. Dette var hennes svar. Les mer …