7 feil norske bedrifter gjør på internett
Vil du endre og forbedre din online tilstedeværelse? I denne artikkelen forteller våre eksperter deg om de vanligste feilene norske bedrifter gjør online. Fra nettsteder og kundeservice, til Facebook-annonsering og Google My Business.
Det spiller ingen rolle om du kjenner deg igjen i en, eller alle delene, av listen nedenfor. Ved å gjøre en forandring rundt et av følgende punkter, vil du snart se en reell forbedring i din digitale tilstedeværelse. Kanskje du trenger hjelp med bedriftsinformasjonen din, eller kanskje du mangler en god strategi for målgruppene dine? Uansett problembilde, får du verdifull informasjon som tar bedriften din til neste nivå.
1. Bedriften din har ikke et tilstrekkelig nytt nok nettsted
Visste du at bedriften din sannsynligvis ikke har et tilstrekkelig nytt nok nettsted? Hva betyr det egentlig, og hvorfor er dette et problem? Les mer …
2. Bedriften din har ikke et tilstrekkelig bra nok nettsted
Det er mange måter å vurdere om et nettsted er bra eller dårlig, men i den følgende artikkelen vil vi hovedsakelig se på problemet fra et søkemotoroptimaliserings perspektiv. For selv om bedriften din har et nytt nettsted, har det blitt vist at også disse kan slå feil. Les mer …
3. Feilene du gjør når kunder har meninger online
Glemmer du at kundene dine har meninger om bedriften din online? Da kan det være på tide at du tar tilbake kontrollen over varemerket ditt i forum, kommentarfelt og gjennomgangssider. Les mer …
4. Dårlig eller feilaktig bedriftsinformasjon på nett
Gode omtalelser og meninger online er veldig viktig. Men det mange bedrifter ikke vet, er at bedriftsinformasjon i mange tilfeller kan være minst like verdifull. Så hva skjer når den informasjonen er inkonsekvent og rotete? Les mer …
5. Har du liten kontroll over målgruppen din? Da kan det være på tide å samle inn data om kundene dine
Det kan virke åpenbart at en bedrift skal ha kontroll over kundebasen og målgruppen sin, men det er ikke alltid slik. I denne artikkelen vil vi fortelle deg mer om hvorfor det er viktig at du definerer din tiltenkte målgruppe. Les mer …
6. Disse feilene gjøre norske bedrifter på Facebook
Annonserer bedriften din på Facebook? Da finnes det en risiko for at du gjør det på feil måte. I denne artikkelen lister vi opp feilene bedrifter gjør på Facebook, og hva du bør gjøre i stedet. Les mer …
7. Disse feilene gjøres av norske bedrifter på Google
Vi har mange års erfaring med annonsering på Google, og har gjennom årene notert noen av de vanligste feilene som norske bedrifter gjør i markedsføringen sin. I denne artikkelen lister vi opp noen av de aller vanligste. Les mer …