Kundservice-013_20150310_ND

HEI OG VELKOMMEN TIL KUNDESERVICE!

Hvordan kan vi hjelpe deg?

Kontakt oss

Langkaia 1A, 0150 Oslo

Vi vil gjerne høre fra deg!

Har du spørsmål om annonseringen din eller effektrapporten? Hvordan kan vi hjelpe deg? Kontakt oss ved hjelp av skjemaet.
Kontakt ossEndre adresse/tlfnr?

  • GULE SIDER I SOSIALE MEDIER:

Topp 5 vanlige spørsmål

Kan jeg få en kopi av fakturaen?

Ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 815 44 448 eller send en henvendelse via vårt kontaktskjema.

Hvordan kan jeg endre oppføringen min?

Endringer på oppføringen din kan du gjøre ved å logge deg inn på  “Min side”. Her kan du endre søkeord, fritekster, url, bilder, kontaktinformasjon og åpningstider.

Jeg finner ikke svar på det jeg lurer på. Hvem kan jeg ringe?

Du kan ringe kundeservice på tlf. 815 44 448.

Hvordan kan vi si opp vår avtale?

Eniro kontakter alle kunder for fornyelse. Dette vil skje i god tid før gjeldene avtaleperiode er utløpt. Kontakt kundeservice dersom du er usikker på varigheten av din avtale.

Jeg har endret opplysninger om mitt firma. Hvor lang tid tar det før dette er oppdatert på Gule Sider?

Vi oppdaterer informasjon hele tiden, så det kommer an på om det var du selv som gjorde endringene, eller om du gjorde det via andre. Løste du det selv via Mine Sider, kundeservice eller kontaktskjema, så vil endringene skje i løpet av 48 timer. Har du endret opplysningene dine i Brønnøysundregisteret eller gjennom en teleoperatør, bør du kontakte vår kundeservice for å forsikre deg om at opplysningene dine blir korrekte. Vi har en avtale med de fleste teleoperatører om jevnlig oppdatering, men alt avhenger av hvilke endringer som er blitt gjort i forhold til når dette blir vist på gulesider.no.

Via Mine sider kan du aktivt forme og oppdatere annonseringen din hos oss.